Často kladené otázky
Ak by ste predsalen potrebovali zistiť niečo iné, neváhajte nás kontaktovať: info@eyecareoptika.sk
Ako nakupovať?
Tovar, o ktorý máte záujem vložte do košíka. Ak si prajete pokračovať v nakupovaní, kliknite na tlačítko "Pokračovať v nákupe". V opačnom prípade kliknite na tlačítko "Prejsť na košík". Zadajte svoje osobné údaje, spôsob dopravy a platby a hotovo 🙂
Vrátenie tovaru
Vami objednaný tovar je možné do 14 dní vrátiť na našu adresu EYECARE OPTIKA, Kaštieľska 4, 821 05 Bratislava. Tovar musí byť nepoužitý a nepoškodený, v pôvodnom obale a so všetkým príslušenstvom.
Osobné vyzdvihnutie tovaru
Pokiaľ si želáte Vami objednaný tovar osobne vyzdvihnúť, nájdete nás adrese Kaštieľska 4, 821 05 Bratislava - Ružinov. Takéto vyzdvihnutie tovaru je bezplatné.
Spôsob doručenia a platby
Tovar posielame doporučene poštou (2,90€) / kuriérom (3,90€) na Vami zvolenú adresu. Osobné vyzdvihnutie je tiež možné v našom kamennom obchode. Platbu môžete uskutočniť bankovým prevodom na základe faktúry, ktorý príde na Váš mail. Splatnosť tejto faktúry je 2 dni a tovar posielame po obdržaní peňažných prostriedkov na náš účet. Osobné vyzdvihnutie je bezplatné.
Reklamácia tovaru
V prípade, že si prajete tovar reklamovať, vyplňte prosím reklamačný formulár nižšie a reklamovaný tovar pošlite na našu adresu EYECARE OPTIKA, Kaštieľska 4, 821 05 Bratislava.
Záruka
Na všetky naše produkty poskytujeme 2-ročnú záruku. Faktúra, ktorú dostanete na Váš mail, je zároveň záručným listom. Záruka sa vzťahuje na všetky výrobné vady (vady vzniknuté počas výroby). Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté mechanickým poškodením.
Prečítajte si aj články z nášho blogu: